workshops

Hoe luister je naar wat kinderen te vertellen hebben en hoe interpreteer je hun verhalen. Vaak spreken ze een andere taal of hebben ze net een andere taal nodig om zich begrepen te voelen. Via metaforen, beelden en andere creatieve technieken vinden begeleider en kind samen een weg om elkaar te ontmoeten.

Deze workshop kan ook in drie blokken gegeven worden waarin we telkens een bepaald thema bekijken : Boosheid - Verdriet- Angst. Uiteraard kunnen de thema’s zelf gekozen worden naargelang de nood of de vraag. Ook opvolging rond deze thema’s kan worden aangevraagd onder de vorm van supervisie of intervisie.

Is een vorming die ik ontwikkelde op vraag van de Stad Leuven die een info dag hielden voor begeleiders van kinderen en jongeren die meer dans willen integreren in hun werk methodes.

Deze workshop is interactief en dynamisch. We openen met een dynamische kennismakingsronde. Het eerste deel bestaat uit een vlotte en interactieve lezing over de effecten van dans en beweging op jonge kinderen. In het tweede deel gaan we zelf aan de slag met dans en bewegingsopdrachten! We sluiten af met het delen van inzichten en feedback.

Wens je deze workshop te organiseren of in te plannen? Mail mij even de context gegevens dan maak ik graag een offerte.

TOP